La meitat de les superilles de la Vila estaran en funcionament en dos mesos

superillaEl pla de mobilitat de Gràcia encara té obert el debat de les pilones de la superilla C2 a l’entorn del carrer Verdi però segueix avançant amb la conversió dels carrers en plataformes úniques o semiplataformes en què el vianant té un paper prioritari. En dos mesos, el Districte preveu que estiguin activades vuit de les setze superilles. La reforma del mercat de la Llibertat i de la plaça Lesseps ha activat de facto en les últimes setmanes quatre noves superilles de vianants (concretament les anomenades A2, A3, A4 i B5) i en la primera d’aquestes zones ja hi ha projectada de manera immediata la peatonalització de la Riera de Sant Miquel i de la seva continuació pel lateral de la plaça Gal.la Placídia que ha ocupat en els últims anys el mercat provisional de la Llibertat. A les superilles B3 i B4, vinculades a l’entorn de la plaça Lesseps, els projectes del Districte s’estan quadrant amb consultes amb les escoles Vedruna i Reina Violant i amb veïns de la zona, ja que inclouen canvis de sentit als carrers implicats. La proposta del Districte passa en aquesta zona per invertir el sentit del carrer Trilla i el tram de Pérez Galdós que va entre Santa Àgata i Betlem i tallar directament el tram de Pérez Galdós entre Maurici Serrahima i Betlem. L’argumentari, segons es va apuntar en la comissió de Mobilitat de la setmana passada al costat de la resta de dades, remarca que Pérez Galdós no ha de ser una alternativa a Torrent de l’Olla i que s’ha de reduir encara més el trànsit a Trilla, a banda que la peatonalització de la zona donarà més seguretat al trànsit escolar que hi ha al voltant de l’escola Vedruna 
, , ,

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *