El banc d’hores de l’Hotel 1882 arrenca amb punts de suport

El banc d’hores de manteniment, la iniciativa feta pública abans de l’estiu per Izaka Hotel Management, empresa que porta la gestió del futur Hotel 1882 (exHenkel), ja ha començat a caminar amb la primera actuació de suport aquest setembre i amb la primera xarxa de punts d’alarma per detectar aquells veïns del barri que no es puguin permetre certes despeses en petites obres de manteniment. Amb aquest objectiu central, l’Hotel 1882 va negociar aquest juliol (vegeu núm. 719) una primera xarxa de contactes per intervenir en casos que fossin necessaris sempre limitats als carrers de l’entorn del futur establiment, en tant que mesura de certa compensació i integració al barri. Ara, arribada l’hora de posar en marxa el servei, fonts d’Izaka han explicat que han arrencat amb el suport del que anomenen “punts d’alarma”, com serien assistents socials dels centres d’Atenció Primària Gracia i Pare Claret, a més de l’Associació de Cuidadors, amb qui ja van obrir converses a l’estiu. En tot cas, els contactes es mantenen oberts amb altres entitats per fer un servei que vol ser complementari a la xarxa Radars des de la iniciativa privada. L’Hotel 1882 manté la data d’obertura al novembre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *