Els creadors de Hawkers aterren amb l’e-commerce de Neon Coco a Gràcia

Alejandro Moreno i Pablo Sánchez, dos dels quatre fundadors de l’starup alacantina Hawkers, que en els últims anys s’ha disparat en el sector de les ulleres de sol per al públic jove, acaben d’aterrar a Gràcia amb un nou projecte sota el braç lligat a l’e-commerce i sota el nom de Neon Coco. Aquesta setmana la marca, amb seu central al número 15 del carrer Gran, a tocar dels Jardinets, ha estrenat el seu nou portal de venda centrat en la moda juvenil femenina.

Moreno i Sánchez van activar la nova marca al gener en el sector del lloguer d’automòbils i vehicles de motor lleugers i aquests dies han ampliat l’objecte social al comerç de peces de roba tèxtils. Amb aquests dos àmbits, Neon Coco busca convertir-se en un referente de les consumidores de moda més joves, amb una forquilla de preus assequible, amb canvis de catàleg continus i una velocitat de lliurament i devolució que els permeti competir amb Amazon. La inversió inicial, segons un comunicat de la marca, és de 300.000 euros.

La botiga online ha obert amb 150 referències i promet crear col·leccions cada setmana per un temps limitat. El target són les dones de 16 a 25 años, amb moda a partir de 9 euros. El pla d’empresa preveu facturar 20 milions en sis mesos.

,

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *