Festa Major permet una escletxa en la guerra de la cervesa per promoure la Virra de Gràcia

L’anomenada guerra de la cervesa de Festa Major, que ara passa uns anys de calma des que Sanmiguel i la Fundació Festa Major van tancar el 2015 l’acord de col·laboració per cinc anys i Damm es va quedar només amb el Festigàbal, tindrà enguany un tercer convidat, petit, local, la Virra de Gràcia, que es promocionarà en una edició limitada en una vintena de carrers guarnits.

L’escletxa, permesa en l’exclusivitat que manté Sanmiguel perquè la tirada no fa variar el 80-90% de venda en espais guarnits que especifica l’acord (i pel qual col·labora a la Fundació amb 126.500 euros aquest 2019), obre espai al producte de proximitat que tres graciencs van llançar el desembre de 2018 (vegeu núm. 736) amb una producció de 240 unitats per a cadascun dels carrers participants, els quals tindran una etiqueta personalitzada. “No ho fem per guanyar calers”, apunta Jordi Collell. Un 10% dels beneficis segueixen anant destinats als moviments populars; l’Oficina d’Habitatge va ser un dels primers agraciats aquest 2019. Plaça del Poble Romaní ha estat el primer carrer a difondre l’etiqueta especial, que pretén ser col·leccionable, d’una cervesa que només es vendrà a les parades de material i no a les barres al preu de tres euros.

,

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *