La Fontana arrenca la campanya #LEstiuEsViu a les xarxes socials

Des del 15 de juliol fins al 31 d’agost, l’Espai Jove la Fontana convida els joves a que expliquin com viuen l’estiu. Quinzenalment es farà una crida a les xarxes socials entorn d’una temàtica concreta: espais, activitats, costums, maneres, recursos, entre d’altres, amb l’objectiu “d’inspirar a reflexionar, capturar i participar amb la mirada pròpia, crítica i genuïna”, segons els organitzadors. S’acceptaran fotografies, vídeos de màxim 30 segons i .gif sota l’etiqueta #LEstiuEsViu amb cita al perfil de l’Espai Jove La Fontana de la xarxa social escollida: facebook, twitter o instagram. Els continguts es podran penjar a la xarxa fins al 9 de setembre. Al final de l’estiu, es recollirà la suma de crides amb la col·lecció particular de cada participant i es farà una exposició que es penjarà a les parets de l’equipament gracienc. A més, les persones que hagin participat en el conjunt de les quatre crides, optaran a dos premis: un del jurat i un per sorteig. El premi del concurs per jurat serà un escape room. El premi del sorteig serà un kit de platja. Es valoraran especialment aquelles publicacions que aportin una mirada crítica a la temàtica de cada crida.

Per una altra banda, la Fontana ha obert la convocatòria per participar al tercer Cling, el festival de microteatre d’humor a Gràcia. Les persones interessades fins als 29 anys poder fer arribar les seves propostes humorístiques fins al 25 de setembre.•

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *