Comerciants de Gràcia, nova marca, i l’aterratge d’Ali-Bey Nens a Gal·la Placídia

Hi ha hagut diversos intents d’unitat d’acció entre els comerciants en els últims anys però davant l’adversitat de la crisi sanitària -i l’empenta necessària que cal en aquests moments- una plataforma virtual anomenada Comerciants de Gràcia ha arrencat aquesta setmana una estratègia de difusió a les xarxes dels quatre mercats i les 20 associacions i eixos del districte. Amb comptes a Facebook, Twitter, Instagram i correu electrònic, la nova marca no està impulsada ni per les institucions públiques ni compta amb el suport explícit de les entitats de botiguers, però ja ha llançat un primer vídeo on destaca el valor de l’associacionisme comercial i on fa una crida a associar-se a aquells comerciants que no pertanyen al seu eix en els cinc barris de Gràcia.

L’escenari és de canvi, tal com s’ha registrat en les dues últimes setmanes amb els tancaments confirmats d’establiments com Pianos Puig del carrer Progrés, Els Artesans de 1930 del carrer Puigmartí o Fotografia Lumar del carrer Torrijos, però també amb l’aterratge d’Ali-Bey Nens a Gal·la Placídia a partir del 25 de maig en una botiga de 300 metres quadrats que substituirà el seu emplaçament des de fa deu anys al centre comercial Splau.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *