El pla de motos elimina més de cent aparcaments mal senyalitzats el 2014

Les zones B i C del pla de motos, la primera entre el carrer Gran i Torrent de l’Olla i la segona entre Torrent de l’Olla i Bailèn (les dues amb els límits superior de Travessera de Gràcia i inferior de Còrsega), han entrat en funcionament aquesta setmana amb l’objectiu central de fomentar l’aparcament correcte dels vehicles i la seva retirada de les voreres estretes però també per eliminar les places d’aparcament que en el nou mandat s’han considerat com a mal senyalitzades perquè estan ubicades en espai de vianant o en plataforma única de prioritat per al vianant.

Si en la zona A activada al febrer es van eliminar 16 places d’aquest tipus, ara en aquestes dues noves fases les xifres e’eleven més enllà del centenar. Fonts municipals han detallat que l’impacte d’aquesta mesura es notarà sobretot en la zona B (Gran-Torrent de l’Olla-Travessera de Gràcia-Còrsega), amb 88 places que s’esborraran. A la zona C, segons les mateixes fonts, s’eliminaran 20 places més.

Amb aquesta mesura l’Ajuntament fa marxa enrere dedfinitivament de la mesura engegada en el mandat de Xavier Trias (amb Maite Fandos com a regidora de Gràcia), quan el primer pla de motos de Gràcia va optar per senyalitzar al màxim l’espai d’aparcament de motos per arribar a garantir almenys el 52% del parc d’aquests vehicles a nivell local. En aquell moment, per exemple, es van generar més de cent places d’aparcament en el cantó Llobregat dels Jardinets, però també es van generar errors i algunes polèmiques en places senyalitzades a Travessera de Gràcia sobre vorera o a carrers com Ramis sobre plataforma única.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *