'Contactus', nova exposició internacional a Miluna

La galeria gracienca reuneix les propostes de catorze artistes en un mostra col·lectiva física i virtual que es pot veure fins al gener

Cultura

Corina Vilena, responsable de la galeria Miluna
Corina Vilena, responsable de la galeria Miluna | Silvia Manzanera

Amb l'objectiu de connectar les persones amb l'art contemporani, la galeria Miluna Life & Art ha organitzat l'exposició Contactus, que reuneix un total de 14 artistes internacionals i que es podrà visitar tant a l'espai de Providència 10 com de forma virtual a la web de Miluna del 26 de novembre al 3 de gener de 2021. Les visites presencials es faran per grups reduits i amb cita prèvia. 

'Contactus' és una mostra de temàtica lliure, amb diferents disciplines artístiques i tècniques d'art contemporani, on predomini el color des del prisma d'artistes procedents del Tròpic o d'Europa de l'Est. Presenta més d'una quarantena d'obres, principalment en petit format, que es poden apreciar com a peces úniques o en composició ode vàries, segons la propsta de cada artista. Lydia Aldrey, Juliana Bach, Katerina Bohac, Josbel Chacón, Eva Kaluzova, Martina Konvickova, Gustavo Millán, Miroslavo, María Montiel, Conchita Pineda, Carlos Rojas, Giorgia Roversi, Margarita Videvic i Julián Villafane, son els artistes de la mostra, la convocatòria de la qual es va fer conjuntament amb la galeria "aliada" Latin Art Gallery de la República Txeca, que reuneix artistes europeus i llatinoamericans.