Música i poesia solidàries
La Violeta presenta 'Llums del Delta', escrit per poetes de les terres de l'Ebre amb les composicions al piano de Jordi Margarit
Serà un Sant Jordi atípic. Sí, ja se sap. Com també que potser en dos dies tot el que hi ha previst s'hagi de modificar a causa d'unes noves mesures. Sigui com sigui, el dia del llibre i la rosa ja ha començat a estendre el seu poder de diferents formes. Una d'elles, la presentació de novetats literàries. La Violeta s'hi sumarà el proper dijous 22 d'abril i el llibre protagonista és Llum del Delta (LinX Edicions), un projecte que suma poesia, música i solidaritat.
Mercè Amat, Júlia Badal i Àngel Martí signen els poemes i aporten la seva sensibilitat ebrenca en un recull que compta amb les fotografies de Llorens Marín i la música del gracienc Jordi Margarit; composicions al piano a les quals s'arriba mitjançant uns codis QR repartits pel llibre. "I perquè la lluita continua, com la vida, com el Delta que estimem. Que les paraules, les imatges i la música us facin còmplices d'aquest projecte. Res ens ha estat més gran que saber-nos al vostre costat, des del primer moment que vam pensar en escriure aquest poema simfònic", diu Margarit. Tots els beneficis del llibre van destinats a l'Associació Sediments.